Wierzymy, że technologia napędza rozwój – nie tylko biznesu, ale i ludzi, którzy za nim stoją. Naszą ambicją jest stanie się wiodącym dostawcą usług technologicznych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który specjalizuje się w zarządzaniu i utrzymywaniu złożonych, hybrydowych środowisk IT. Świadczymy skalowalne, bezpieczne i suwerenne usługi infrastrukturalne (chmura, IaaS, kolokacja) oraz eksperckie usługi zarządzane (Managed Services). Projektujemy, utrzymujemy i rozwijamy wymagające środowiska IT gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa i dostępu do krytycznych danych, aby klienci i partnerzy stabilnie się rozwijali, budowali przewagę konkurencyjną i wprowadzali innowacje.
stacjonarna / hybrydowa / zdalna
Miejsce pracy: Poznań
Jako PM w sprzedaży będziesz zajmował się weryfikacją efektów działań handlowych, dbając o ich zgodność z założonymi celami biznesowymi.
Twoim zadaniem będzie monitorowanie wyników sprzedaży, analizowanie raportów dotyczących przychodów, marż i osiąganych wskaźników KPI. Będziesz współpracować z zespołem sprzedaży aby wyznaczać cele, kontrolować ich realizację oraz identyfikować obszary wymagające poprawy.
Opracujesz strategie optymalizacyjne, które zwiększą skuteczność działań handlowych i przyczynią się do osiągania lepszych wyników.
Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu efektywności procesów sprzedażowych i maksymalizacji ich efektów.