Strona główna Newsy Aktualności Oświadczenie ws. migracji e24cloud Oświadczenie ws. migracji e24cloud Informujemy, że 30 kwietnia 2025 roku dokonany został podział spółki Beyond.pl, w ramach którego ze struktur Beyond.pl wydzielono i przeniesiono na spółkę Beyond Solutions część majątku Beyond.pl związanego z m.in. świadczeniem usług infrastrukturalnych (IaaS, chmury i kolokacji detalicznej) oraz usług zarządzanych (Managed Services). Dotychczasowe umowy oraz zobowiązania Beyond.pl wobec klientów i partnerów pozostały w mocy i są aktualnie realizowane przez Beyond Solutions na niezmienionych warunkach. 19 kwietnia 2018 Szanowni Państwo, 19 marca 2018 roku poinformowaliśmy o nowej lokalizacji chmury publicznej e24cloud w Data Center 2 w Poznaniu. Przeniesienie zasobów e24cloud z Warszawy do drugiej lokalizacji Beyond.pl w Poznaniu (Data Center 2) wynika z wprowadzenia w Polsce regulacji prawnych o ochronie danych osobowych GDPR/RODO. Migracja pozwoli na zagwarantowanie lepszych standardów ochrony przechowywanych danych w oparciu o własną infrastrukturę IT oraz przyznane certyfikaty branżowe – Rated 4 wg ANSI/TIA-942 oraz ISO 27001. Jako graniczną datę przeniesienia przez Klientów serwerów z Warszawy do Poznania wskazaliśmy 19 kwietnia 2018. Pomocą dla użytkowników był przewodnik w formie wideo dostępny na e24cloud.com/migracja/. Do dyspozycji Klientów pozostawali także eksperci e24cloud. Jesteśmy świadomi, że nie wszyscy Użytkownicy przenieśli swoje wirtualne maszyny z Warszawy do Poznania we wskazanym terminie. Podkreślamy jednak, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby poinformować Klientów o wprowadzanych zmianach oraz wesprzeć ich w sprawach technicznych związanych z migracją. Wykorzystaliśmy wszelkie kanały do informowania o konieczności przeniesienia maszyn: informacje w panelu administracyjnym, serie mailingów, social media, rozmowy telefoniczne. Podkreślamy także, że za uaktualnienie danych kontaktowych w naszej bazie odpowiadają Klienci. Jednocześnie oświadczamy, że Użytkownicy, którzy nie przenieśli maszyn, nie stracili danych, maszyny wirtualne zostały zatrzymane i oczekują na migrację. Prosimy o PILNY kontakt wszystkich Klientów, którzy nie ukończyli procesu migracji pod adresem support@e24cloud.com. Z poważaniem, Bartosz Misiaszek Product Manager e24cloud ZOBACZ OFICJALNE OŚWIADCZENIE Zobacz też... 25 lutego 2025 Publikujemy raport “Zapewnienie ciągłości działania procesów biznesowych. Edycja 2025.” 23 lipca 2024 Zostaliśmy partnerem Google 12 kwietnia 2024 Gościliśmy i wsparliśmy merytorycznie Poznań Security Meetup